Юлія Кондрюк – обличчя журналу «Рецепти аптечних продажів»!

Професійне свято – хіба не привід для того, щоб засяяти? Саме так ми вирішили усією редакцією, і з нагоди Дня фармацевтичного працівника України, що цьогоріч святкуємо 19 вересня, провели розіграш серед наших читачів. Головними призами стали портрет у фірмовому стилі журналу, що прикрасив обкладинку вересневого випуску журналу, а також оновлене видання довідника PharmContinuum. І коли визначилася переможниця розіграшу – Юлія Кондрюк, завідувачка аптеки «Афіна» соціальної мережі здоров’я «Анкор», ми ще раз переконалися в тому, що нас читають професіонали, справжні фанати аптечної справи, для яких постійний розвиток є стилем життя. І, звісно, наші читачки – найпрекрасніші жінки, які майстерно знаходять баланс між роботою, навчанням та родиною.

 – Юліє, ви перемогли у розіграші призів від журналу «Рецепти аптечних продажів». Як давно ви знайомі з нашим виданням?

– «Рецепти аптечних продажів» я читаю чи не з того дня, як прийшла працювати до аптеки, а це було близько 10 років тому. На кожен випуск чекаю з нетерпінням. Особливо мені подобаються статті про новинки на фармацевтичному ринку, багато цікавої інформації завжди знаходжу у рубриках «Аптечна справа» та «Психологія». Вважаю, що я є однією з ваших найбільш вірних читачок.

– Чому ви вирішили взяти участь у розіграші?

– Чесно кажучи, я не очікувала на те, що в мене братимуть інтерв’ю, і не дуже прагнула потрапити на обкладинку журналу. На меті в мене було отримати друге видання довідника PharmContinuum. Ми з колегами добре знайомі з першим виданням, це наша настільна книга, адже будь-яке захворювання в довіднику прописано від А до Я. Все розкладено по поличках – і симптоматика, і вирішення проблеми, і алгоритм бесіди з клієнтом, грамотні рекомендації. І що є вкрай важливим у доступній формі. Побачивши, що розігрується оновлене видання, я вирішила випробувати удачу. Виконала всі умови розіграшу і якось зовсім забула про нього. Робота, дім, літо… Коли ваші співробітники зв’язалися зі мною, я була дуже приємно вражена. Дякую за такий чудовий подарунок до Дня фармацевтичного працівника!

«З самого дитинства я із захопленням і повагою дивилася на професіоналів у білих халатах. Мріяла працювати з людьми, бути їм корисною»

– Розкажіть про себе. Чому ви обрали саме професію провізора?

– Ще з дитинства мене приваблювала робота лікаря. Я із захопленням і повагою дивилася на професіоналів у білих халатах. Мріяла працювати з людьми, допомагати їм, бути корисною. До того ж для мене дуже важливим є спілкування, не бачу себе на якійсь роботі, де нема з ким словом перемовитися. Але мрія дещо змінилася, коли школяркою я потрапила до аптеки-музею «Під чорним орлом» у Львові. Тоді мене вперше зацікавила фармацевтична справа. Пізніше завдяки добрій знайомій я отримала нагоду побачити роботу аптеки зсередини – і закохалася. Адже це було моє! аптеки

– Ви працюєте в одній з найкращих аптечних мереж Одеської області. Що для вас означає робота в мережі «Анкор»?

– Моє знайомство з аптеками «Анкор» відбулося багато років тому, коли я з родиною переїхала із Рівного до Одеси. Я дуже рада, що працюю саме в цій мережі, адже «Анкор» – це бренд довіри, нас добре знають і люблять клієнти. У нас величезний вибір ліків, супутніх товарів, зокрема лікувальної косметики. Наші клієнти знають, що ми можемо замовити для них навіть рідкісні препарати, якщо є такий запит. Нарешті, наш девіз: «Анкор – територія якості лікарських засобів», означає, що у всіх аптеках мережі реалізуються лише якісні ліки. Приємно працювати у компанії, де всі процеси налагоджено належним чином, і почуватися частиною команди професіоналів. 

«Після тренінгів ми одразу впроваджуємо нові техніки у свою роботу, коригуємо якісь моменти. І через деякий час можна спостерігати поліпшення якості обслуговування та підвищення продажів»

– На вашу думку, чи потрібно провізору постійно навчатися?

– Будь-яке навчання є корисним, і я завжди намагаюся запозичити щось нове з усіх можливих джерел. Взагалі у нас освіті персоналу приділяється величезна увага, адже на кваліфікації провізорів, фармацевтів, завідувачів будується успіх усієї мережі. Аптечні працівники, які націлені на кар’єрне зростання, навчаються із задоволенням, і керівництво їх у цьому заохочує. Наприклад, я спочатку працювала провізором, а зараз уже отримала посаду завідувачки аптеки. У нас регулярно проводяться профільні тренінги та семінари. Упродовж багатьох років співпрацюємо з компанією «Агентство Медичного Маркетингу», зокрема з Юрієм Чертковим. Також ми використовуємо дистанційне навчання АНФО, яке пропонує «Агентство медичного маркетингу» – за це хочу особ­ливо подякувати нашому керівництву. Після тренінгів ми одразу впроваджуємо нові техніки у свою роботу, коригуємо якісь моменти. І через деякий час можна спостерігати поліпшення якості обслуговування та підвищення продажів. 

– Що вам найбільше подобається у вашій роботі? 

– Відчувати свою затребуваність. Для багатьох клієнтів я давно вже свій, майже особистий фармацевт. Дуже приємно знати, що люди тобі довіряють, бачити подяку в очах, відчувати радість за клієнта, коли він одужує, тому що аптечна рекомендація була влучною. У цьому нам допомагає якісний зворотний зв’язок, адже більшість людей відвідують нашу аптеку впродовж років. Ми знаємо їх поіменно, бачимо, як ростуть їхні діти. Можна сказати, що у нас із клієнтами вибудувалося спілкування на рівні сім’ї. Працювати в такій атмосфері – велике щастя.

– Чи не змінилася ця приємна атмосфера через карантин? Адже навантаження на провізорів з початку весни 2020 року значно збільшилося.

– Дійсно, останнім часом наша робота стала більш затребуваною і складнішою. Наразі ми часто є і психотерапевтами, і консультантами, і лікарями, і першою допомогою, коли хтось захворів або для підтримання здоров’я. Наші клієнти живуть у швидкому темпі життя, хочуть отримати відразу консультацію провізора, вирішити проблему тут і зараз. Усі економлять свій час. Ця тенденція підсилюється й через вимоги карантину: люди намагаються якомога менше перебувати поряд з іншими людьми, особливо в замкнених приміщеннях. Тож ми вимушені працювати швидше, не втрачаючи в якості обслуговування. Відповідальність дуже висока. 

З початку карантину ми разом із лікувальними закладами перейшли на іншу форму роботи. Тепер у нас працює доставка ліків додому. Є й інші зміни. «Завдяки» карантину у нас з’явилася нова послуга – драйв-аптеки, де можна зробити замовлення, не виходячи з машини, і таким чином дотримуватися дистанції. Мережа «Анкор» першою впровадила в себе таку форму обслуговування, і зараз вона є дуже затребуваною серед наших клієнтів.

«У нашій роботі особисті емоції мають відійти на другий план. Головне – потреби клієнта»

– Коли загальне тло є тривожним, люди приходять до аптеки знервованими, часто виливають свій негатив на провізора. Що в такому випадку допомагає вам не «вигоріти» і продовжувати дбайливо ставитися до відвідувачів?

– Вважаю, колеги зі мною погодяться: у нашій роботі важливо завжди залишатися професіоналом. А це означає, що особисті емоції мають відійти на другий план. Головне – потреби клієнта, і ми маємо ставитися до людини з розумінням, попри власний настрій. До речі, така установка наш настрій корегує. Починаєш усміхатися клієнту – і не помітила, як все пішло на краще. Особисто мені не «вигоріти» допомагають нові враження, емоції. Наприклад, здобуті в яскравій подорожі. Але насамперед позитивну енергію черпаємо в сім’ї та в колі колег. фармацевты

– Напередодні професійного свята що ви хотіли б побажати нашим читачам – провізорам і фармацевтам?

– Усім колегам я зичу міцного здоров’я, творчого натхнення, кар’єрного зростання, фінансового благополуччя. Бажаю мріяти і сміливо йти до своєї мети. Нехай робота приносить вам не тільки матеріальний статок, але й щиру радість щодня!


Гарна стаття, чи не так? Поділіться з друзями!

Facebook