Серцево-судинні захворювання, переважно ішемічна хвороба серця та інсульт, є основними причинами смертності й одними з основних факторів інвалідності в усьому світі.
Нещодавно вчені виявили, дефіцит яких продуктів може призводити до розвитку ССЗ.
Про це повідомляє ScienceDaily.
Результати дослідження опубліковані в журналі European Heart Journal.
Дослідники встановили, що недостатнє споживання фруктів, овочів, насіння та горіхів, злаків, а також продуктів з високим вмістом поліненасичених жирів, пов’язане зі значним підвищенням ризику серцево-судинних захворювань та смертності.
Особливо важливими компонентами здорового харчування є овочі та фрукти, які містять велику кількість вітамінів, мінералів та антиоксидантів, які сприяють зниженню ризику серцево-судинних захворювань.
Недостатнє споживання злаків, таких як рис, пшениця та кукурудза, також може мати негативний вплив на здоров’я серця, оскільки вони є важливим джерелом клітковини та інших корисних речовин.
Поліненасичені жири, які зазвичай містяться в рибі та оливковій олії, також є важливими для здоров’я серця, оскільки вони допомагають знижувати рівень “поганого” холестерину в організмі.
Раніше ми писали про дослідження, яке показало, що збільшення активності на одну годину в день має позитивний вплив на здоров`я. Зміна способу життя всього за декілька місяців зменшує ризик розвитку діабету та серцево-судинних захворювань.
Джерело: ScienceDaily
Читайте також:
Читайте також:





