Дослідження, яке провели китайські вчені з Шанхайського університету Цзяо Тонг, показало, як зміна способу життя може допомогти знизити ризик розвитку деменції у людей з діабетом.
Результати дослідження опубліковані в журналі Neurology.
«Діабет 2 типу вражає кожного 10-го дорослого, і, як відомо, діабет підвищує ризик розвитку деменції», — сказала автор дослідження Інлі Лу.
Тому вчені вирішили дослідити різні способи, які б допомогли знизити ризик розвитку деменції.
У дослідженні взяли участь понад 167.000 людей. Добровольцям запропонували заповнити анкету і вказати, які звички вони мають. Серед запропонованих корисних звичок були такі:
- Відмова від паління.
- Помірне вживання алкоголю.
- Регулярна фізична активність.
- Здоровий сон.
- Дієта, яка включала більше фруктів, овочів, цільнозернових продуктів, рибу, менше рафінованих злаків, обробленого та необробленого м’яса.
- Відмова від малорухливого способу життя.
- Спілкування з друзями та близькими.
Дослідники спостерігали за учасниками в середньому 12 років. За цей час у 4351 людини розвинулася деменція. Загалом 4% людей дотримувались лише від нуля до двох здорових звичок, 11% – трьох, 22% – чотирьох, 30% – п’яти, 24% – шести і 9% – усіх семи.
Виявилось, що ті, хто мав 2 здорові звички, мали в 4 рази більше шансів на розвиток деменції, ніж ті, хто мав всі 7 корисних звичок.
«Наше дослідження показує, що для людей з діабетом 2 типу ризик деменції може бути значно знижений, якщо вести здоровий спосіб життя», — сказав Лу.
Джерело: MedicalXpress
Читайте також:
Читайте також:





