Згідно з новим дослідженням вчених з Пекінського університету, вживання алкоголю підвищує ризик розвитку 60-ти захворювань, у тому числі багатьох захворювань, які раніше не були пов’язані зі споживанням алкоголю.
Результати дослідження опубліковані в журналі Nature Medicine.
За оцінками, надмірне споживання алкоголю є причиною близько 3 мільйонів смертей у всьому світі щороку.
Раніше дуже мало досліджень оцінювали вплив вживання алкоголю на широкий спектр захворювань.
Наразі дослідники використали дані понад 512 000 дорослих. Вчені досліджували вплив вживання алкоголю на здоров’я протягом 12 років. Важливо те, що вони також провели генетичний аналіз, щоб з’ясувати, чи є вживання алкоголю причиною захворювання.
Результати дослідження:
- Вживання алкоголю було пов’язане з вищим ризиком розвитку 60-ти захворювань у чоловіків. Це цироз печінки, інсульт і кілька видів раку, захворювання шлунково-кишкового тракту, а також подагра, катаракта, деякі переломи.
- Оскільки небагато жінок у Китаї вживають алкоголь (менше 2% жінок у дослідженні пили регулярно), тому жінки в цьому дослідженні стали контрольною групою в генетичному аналізі.
Автор дослідження Пек Кей Ім сказав: «Вживання алкоголю викликає дуже багато захворювань».
Ось деякі з захворювань, які можуть виникати через надмірне споживання алкоголю:
- цироз печінки;
- гепатит;
- панкреатит;
- рак печінки;
- рак горла;
- рак молочної залози;
- рак шлунка;
- епілепсія;
- деменція;
- психоз;
- синдром обструктивного апное сну;
- виразка шлунка.
Джерело: MedicalXpress
Читайте також:
Читайте також:





