Раціон середземноморської дієти розроблений на основі тих продуктів, які вживали раніше італійці та греки. А вони, як відомо, мають гарне здоров’я. Корисна ця дієта завдяки великої кількості спецій, овочів, фруктів, горіхів, цільних злаків та малої кількості солі.
Нещодавно вчені виявили, що ця дієта може допомогти швидше схуднути.
Результати дослідження опубліковані в журналі JAMA Network Open.
Нове дослідження, проведене в Іспанії, показує, що такий спосіб харчування, у поєднанні з регулярними фізичними вправами, може зменшити жир на животі у літніх людей, допомагаючи зберегти їх м’язову масу.
У дослідженні взяли участь 1500 людей. Одна група людей дотримувалася середземноморської дієти, скоротивши споживання калорій на 30% і збільшивши фізичну активність. Друга група людей дотримувалася середземноморської дієти без обмежень калорій або зміни фізичної активності.
Перша група учасників показала найкращий результат. Їх харчування та помірна фізична активність допомогли зменшити кількість вісцерального жиру – того самого, що накопичується у зоні живота, і від нього так важко позбавитись.
«Якщо ви зменшите споживання калорій і збільшите фізичну активність, ви втратите вагу. Це спрацьовує щоразу», — сказала автор дослідження Меріон Нестле.
Джерело: MedicalXpress
Читайте також:
Читайте також:





