Надмірна кількість часу, проведеного біля телевізора, пов’язана з підвищеним ризиком розвитку ішемічної хвороби серця (ІХС). Про це попереджають вчені з Кембриджського та Гонконзького університетів.
Результати дослідження опубліковані в журналі BMC Medicine.
Вчені дійшли висновку, що 11% випадків ІХС можна було б запобігти, якби люди дивилися телевізор менше години щодня.
Одним з основних факторів ризику розвитку ІХС є малорухливий спосіб життя, тобто тривале сидіння замість фізичної активності.
Результати дослідження наступні:
- Учасники першої групи, які дивилися телевізор більше 4-х годин на день, зазнавали найбільшого ризику розвитку ІХС.
- У учасників, які дивилися телевізор до 3-х годин на день, частота розвитку ІХС була на 6% нижче, ніж у першій групі.
- У тих, хто дивився телевізор менше години, показник розвитку ІХС був найнижчим.
«Люди, які дивляться телевізор менше однієї години на день, з меншою ймовірністю будуть мати хвороби серця, незалежно від генетики», – підсумував автор дослідження Янгвон Кім.
Вчені також назвали причини, чому тривалий перегляд телевізора шкідливий для здоров’я. Під час перегляду телевізора у людей, як правило, з’являється бажання поїсти або перекусити, і це не завжди здорова їжа. Висококалорійна їжа та взагалі переїдання призводить до підвищення рівня глюкози та ліпідів у крові.
Раніше ми писали, вчені назвали причини, чому важливо робити перерва під час перегляду телевізора.
Джерело: MedicalXpress
Будьте в курсі всіх останніх новин у сфері медицини та фармації. Підписуйтесь на наш Telegram-канал https://t.me/readrap.
Читайте також:
Читайте також:





