Сьогодні:19 September, 2020

Багаторічний досвід АНФО

Дорогі учні «Академії неперервної фармацевтичної освіти – АНФО», партнери, друзі!

Цього року ми з вами відзначаємо ювілей Академії – рівно 5 років тому, на початку 2015-го, ми почали створювати підґрунтя програми дистанційного навчання, її структуру, готували перші лекції.

А вже влітку того ж року однією з перших аптечних мереж, усім своїм колективом, до АНФО долучилася компанія «Первоцвіт-фарм» із міста Житомира. Провізори та фармацевти цієї мережі і зараз залишаються нашими найкращими і відданими студентами.

Про те, як впливає навчання в АНФО на роботу колективу аптечної мережі, на продажі препаратів і мотивацію співробітників, ми поговорили з завідуючою аптечної мережі ТОВ «Первоцвіт-фарм» Катериною Поліщук.

Керівник АНФО
Володимир Мальцев


Ми – компанія ТОВ «Первоцвіт-фарм» – мережа аптек у м. Житомирі та Житомирській області, у нас 76 аптек, у яких працює близько 300 провізорів і фармацевтів. Багато наших аптек розташовані доволі далеко, іноді за 200 кілометрів від Житомира, і це постійно створювало труднощі в навчанні співробітників.

Наш директор, Микола Максимович Поліщук, завжди прихильно ставився до підвищення кваліфікації співробітників, і коли компанія АММ запропонувала нам долучитися до програми «Академія неперервної фармацевтичної освіти – АНФО» – відразу ж погодився. І ми стали одними з перших, хто взяв участь у такому навчанні.

АНФО від самого початку дала змогу оптимізувати процес навчання, залучити до нього 100 % співробітників, і не тільки навчати, але й проводити тестування, на основі якого застосовувати програму мотивації співробітників.

Відтоді і керівництво, і завідувачі стверджують що організованість і освіченість співробітників, ефективність їхнього спілкування з клієнтами постійно підвищуються, а також збільшуються продажі.

Важливим є й те, що єдина структура освітніх матеріалів для всіх – фармопіка, навички спілкування з клієнтами, основи медицини, аптечний маркетинг, юридичні аспекти, а також знання про застосування та рекомендації конкретних продуктів – породжує єдині теми для обговорень і дискусій у робочому колі, що теж стало частиною освітнього процесу.

Що важливо, навчання в АНФО є дуже зручним і простим – достатньо лише 10-20 хвилин на день, що нікого не відволікає від робочого процесу і приносить безліч користі.

Найголовніше ж у роботі аптечної мережі, як і будь-якого бізнесу, це продажі. Фармацевт, провізор часто відіграє вирішальну роль під час вибору того чи іншого препарату, і тільки впевнений у своїх знаннях співробітник може провести кваліфіковану консультацію та продаж.

І тут АНФО працює чудово. Як стверджують представники фармацевтичних компаній, які співпрацюють з нами щодо навчання (їхні препарати входять в уроки), після кожної сесії продажі їхніх препаратів зростають на 15-30 %.

Це оцінили і ми, коли провели навчання щодо власної торгової марки!

АНФО – це вдала ідея врахувати потреби всіх учасників робочого процесу – працівників першого столу, клієнтів аптеки, фармвиробників і аптечної мережі та сформувати процес безперервної самоосвіти й навчання!

Ми із задоволенням вітаємо АНФО з п’ятиріччям роботи і … чекаємо наступного уроку!

Хотілося б ще додати про журнал «Рецепти аптечних продажів», що випускає компанія «Агентство Медичного Маркетингу». Ми регулярно його виписуємо для наших аптек, цікаве і дуже корисне видання, а з цього року РАП виходить ще й онлайн і абсолютно безкоштовно. І зараз всі співробітники із задоволенням можуть читати його ще й на сайті rap.in.ua.


Гарна стаття, чи не так? Поділіться з друзями!

Facebook