У новому дослідженні вчені проаналізували великий набір даних і виявили позитивний вплив від вживання риби на ризик розвитку серцево-судинних захворювань.
У нещодавно дослідженні вчені виявили зв’язок між споживанням риби і ризиком серцево-судинних захворювань (ССЗ).
Під час систематичного вивчення різних досліджень, опублікованих у період з 2012 по 2023 р., вчені оцінили рівень ризику, пов’язаний з високим і низьким споживанням риби. Дані 18 відібраних досліджень, проведених у десяти країнах, засвідчили, що при більш високому споживанні риби ризик серцево-судинних захворювань знижується на 8%.
Аналіз виявив значну користь від споживання 50 г риби щодня або двох-трьох 150-грамових порцій щотижня.
Зокрема, споживання жирної риби, багатої на омега-3 поліненасичені жирні кислоти, було пов’язане з 12%-вим зниженням ризику ССЗ завдяки протизапальним властивостям і здатності знижувати агрегацію тромбоцитів.
За словами фахівців, аналіз потребує проведення більш комплексних досліджень для точного з’ясування взаємозв’язку між споживанням риби, здоров’ям людини та забрудненням довкілля.
Джерело: Фокус
Читайте також:
Читайте також:





