Вживання трьох чашок чаю в день може сприяти уповільненню процесу біологічного старіння.
Дослідження, проведене експертами Сичуаньського університету, показало що у любителів чаю спостерігаються ознаки уповільнення біологічного старіння.
“Залежність впливу від реакції передбачає, що вживання близько трьох чашок чаю або 6-8 грамів чайного листа в день може забезпечити найбільш очевидні переваги проти старіння”, – відзначили автори дослідження.
Цікаво, що у тих, хто відмовився від чаю, спостерігалося більше прискорення біологічного старіння.
Дослідники пов’язують ці переваги проти старіння з поліфенолами, основними біоактивними речовинами в чаї, які, як вважають, суттєво впливають на мікробіом кишечника.
Це, в свою чергу, впливає на вікові зміни в імунітеті, обміні речовин і когнітивні функції.
При цьому дослідники відзначили, що проти старіння бореться як зелений, так і чорний чай.
Вчені нагадали, що зелений чай уповільнює старіння і хвороби серця. Він відомий високою концентрацією катехінів, одного з видів антиоксидантів. Ці сполуки сприяють уповільненню старіння і зміцненню здоров’я.
А чорний чай містить багато сполук, які називаються флавоноїдами, які можуть покращити здоров’я серця. Вживання цього напою знижує ризик інсульту, артеріальний тиск і “поганий” холестерин.
Крім того, чай, особливо зелений, приносить користь для здоров’я зубів. Його позитивний вплив на гігієну порожнини рота та здоров’я зубів пояснюється кількома ключовими компонентами, включаючи фтор, поліфеноли та катехіни.
Джерело: Уніан
Читайте також:
Читайте також:





