Сьогодні:13 June, 2021

Сервіс Glovo розпочав партнерство з роботизованими аптеками “Аптека АНЦ”, “Аптека Копійка”, “Аптека Шар@”

Сервіс швидкої кур’єрської доставки Glovo продовжує залучати до співпраці нових партнерів — ключових гравців ринку, які користуються великим попитом серед українців. Відтак, партнером сервісу стали роботизовані аптеки під брендами “Аптека АНЦ”, “Копійка”, “Шар@”. Інтеграція аптек у додаток Glovo відбулась за використання технології Corezoid Hyperautomation Engine від компанії Middleware (США).

Сервіс Glovo активно розвиває бізнес-підрозділ Q-Commerce, що передбачає швидку доставку продуктів із супермаркетів, товарів з магазинів та ліків з аптек у місті. Glovo працює над тим, щоб збільшити спектр товарів для замовлення через додаток та планує розвивати вертикаль доставки з ритейлу за рахунок партнерств з великими національними мережами. Сьогодні, сервіс розпочав партнерство з роботизованими аптеками “Аптека АНЦ”, “Аптека Копійка”, “Аптека Шар@”, що налічують 960 торгових точок у 140 містах України. Відтепер, користувачі додатку Glovo у бабблі “Здоров’я та краса“ можуть замовити товари та медикаменти з аптек АНЦ та отримати доставку менше ніж за годину. Зорієнтуватися у товарах аптеки в додатку Glovo допоможе зручний рубрикатор, а також опція фільтрів.

“Ринок доставки в Україні виріс за минулий рік і цьому частково посприяла пандемія — багато людей вперше спробували онлайн-сервіси, зокрема, сервіси доставки, і продовжили ними користуватися. Серед наших ключових завдань на цей рік — збільшення аудиторії користувачів додатку шляхом надання якісного сервісу, а також розширення їх можливостей завдяки підключенню партнерів — лідерів ритейлу на ринку України, серед яких і роботизовані аптеки під брендами “Аптека АНЦ”, “Копійка”, “Шар@” — розповів генеральний менеджер Glovo в Україні Дмитро Расновський.

“Наша мета збільшити доступність ліків для населення за рахунок розвитку омніканальності для здоров’я. Принцип омніканальності закладений на нашому сайті, у чат-боті у Viber і мобільному додатку. Для нас — це зв’язок з нашими клієнтами та турбота про те, щоб доставляти актуальні пропозиції у зручний спосіб для кожного окремого клієнта. Отже, співпраця з Glovo добре відповідає нашій стратегії,“ — повідомив директор з маркетингу «Аптек АНЦ», В’ячеслав Сауц.

Сервіс Glovo продовжує інтегрувати мережі супермаркетів та аптек до платформи на базі технології Corezoid. Ця технологія дозволяє завантажувати та оновлювати повний асортимент товарів аптек АНЦ, актуалізувати ціни у користувацькому додатку Glovo миттєво, без залучення співробітників сервісу.

be-it.agency


Гарна стаття, чи не так? Поділіться з друзями!

Facebook