Нещодавно проведене в Кельнському університеті дослідження під назвою кето-СПКХН показало багатообіцяючі результати використання кетогенної дієти для потенційного лікування спадкової полікістозної хвороби нирок (СПКХН), що є однією з основних причин ниркової недостатності в усьому світі.
Дослідження, проведене під керівництвом професора доктора Романа-Ульріха Мюллера, було присвячене вивченню впливу зміни раціону харчування на перебіг СПКХН.
У дослідженні взяли участь 66 пацієнтів, які були розділені на три групи: одна дотримувалася кетогенної дієти, інша — періодичного голодування. Періодичне голодування — це дієтична практика, за якої людина утримується від вживання їжі та п’є лише воду впродовж певного періоду часу, як правило, кількох днів через рівні проміжки часу. Цей метод часто використовують для оздоровлення, детоксикації або з духовних причин. Контрольна група дотримувалася стандартних дієтичних рекомендацій.
Дослідження показало, що більшість учасників груп кетогенної дієти та голодування зазначили практичність і стійкість цих дієт. Дотримання дієт підтверджувалося вимірюванням рівня кетонів у крові.
Кетогенна дієта, що характеризується низьким вмістом вуглеводів і високим вмістом жирів, призвела до позитивних змін функції нирок та інших ключових параметрів здоров’я протягом трьох місяців без будь-яких несподіваних побічних ефектів.
Це дослідження відкриває нові можливості для розробки дієтичних стратегій лікування СПКХН і, можливо, інших захворювань.
Джерело: Фокус
Читайте також:
Читайте також:





