Науковці прийшли до такого висновку: алкоголь шкідливий у будь-яких кількостях.
Вчені проаналізували МРТ-знімки людей і виявили, що вживання навіть невеликої кількості алкоголю погано впливає на мозок. Про це йдеться у новому дослідженні, результати якого опубліковані в журналі Wiley.
Дослідники виявили, що відмова від алкоголю допомагає знизити ризик розвитку нейродегенеративних захворювань, таких як Альцгеймер і Паркінсон. Це означає, що обмеження вживання алкоголю може мати позитивний вплив на тривалість та якість життя.
Дослідники також наголошують, що генетичні та індивідуальні особливості також впливають ризик розвитку нейродегенеративних захворювань.
Вживання алкоголю, за результатами дослідження, також було пов’язане з погіршенням зв’язків у білій речовині головного мозку. Зв’язок між вживанням алкоголю і погіршенням стану мозку був більш виразним у людей, які страждають від ожиріння та мають високий тиск.
Джерело: MedicalNewsToday
Читайте також:
Читайте також:





