Національний контакт-центр МОЗ вже понад 2,5 роки надає консультації та розв’язує різноманітні питання людей, які до нього звертаються.
За цей період на «гарячій лінії» надано консультації та роз’яснення понад 2 млн 100 тисяч абонентів, зареєстровано та опрацьовано більш як 300 тиcяч звернень.
У МОЗ повідомляють, що консультації надають кваліфіковані оператори, які попередньо пройшли підготовку для роботи зі зверненнями громадян та складними ситуаціями. Також до роботи в контакт-центрі залучені медпрацівники різних спеціальностей, які можуть надати поради та рекомендації щодо лікування.
Головне завдання контакт-центру у наданні ефективної, швидкої та якісної допомоги всім, хто зараз має у цьому потребу.
З початку повномасштабної війни серед питань, з якими найбільше звертаються українці, є наступні:
- надання медичної допомоги, зокрема внутрішньо переміщеним особам;
- лікарські препарати за програмою «Доступні ліки»;
- проведення медико-соціальної експертизи на період дії воєнного стану;
- лікування пацієнтів за кордоном тощо.
У МОЗ нагадали, що у разі виникнення питань, пов’язаних із послугами з охорони здоров’я, громадяни України можуть отримати безоплатну онлайн-консультацію, звернувшись за номером контакт-центру МОЗ: 0-800-60-20-19.
Джерело: МОЗ України