Інтервальне голодування може впливати на здоров’я серцево-судинної системи

Інтервальне голодування може допомогти у запобіганні утворення тромбів, які є однією з головних причин інфарктів, інсультів та тромбоемболії.

Про це йдеться у дослідженні, опублікованому в науковому журналі Life Metabolism, пише Medical News Today.

Науковці намагалися з’ясувати, як інтервальне голодування впливає на компоненти згортання крові.

Для цього вчені вивчали зразки крові людини й мишей та дані 160 учасників дослідження, яким діагностували ішемічну хворобу серця.

Науковці випадковим чином розділили учасників на дві групи:

  • одна була на інтервальному голодуванні,
  • інша – дотримувалася дієти ad libitum. Її ідея полягає у тому, що замість того, щоб рахувати калорії, людина обирає їжу так, щоб і наїдатися, і вкластися у свою приблизну норму калорійності.

Такого режиму учасники дотримувалися 10 днів. Перед початком та після завершення експерименту дослідники зібрали у кожного зразки крові. Аналогічно вчинили й з мишами.

Дослідники побачили явні переваги інтервального голодування. Результати крові мишей та людей показали, що дієта допомагає пригнічувати активацію тромбоцитів та утворення тромбів.

Джерело: Українська правда життя


Гарна стаття, чи не так? Поділіться з друзями!

Facebook