Сьогодні: 4 March, 2021

Автори “Рецептів Аптечних Продажів”

Юрий Чертков
 

Международный бизнес-тренер, врач, маркетолог, постоянный спикер и модератор украинских и международных конференций. Автор бестселлеров «Аптечная машина продаж», «Чему не научат в медицинском вузе», «Доктора, зарабатывайте», «Успешный медицинский представитель», «PharmContinuum. Золотые скрипты аптечных продаж», «Бренд-Машина», «Доктор Бренд». Основатель и директор компании «Агентство Медицинского Маркетинга», специализирующейся на обучении сотрудников фармацевтических предприятий, аптек и врачей.
Детальніше
Основные специализации – разработка и проведение результат ориентированных тренингов, открытых семинаров и конференций, командных ворк-шопов и стратегических сессий в медико-фармацевтическом сегменте.
Более 1000 корпоративных тренингов.
Более 100 открытых мероприятий.
Шеф редактор специализированных СМИ для аптек. Постоянный эксперт специализированных СМИ.
Постоянный спикер и модератор украинских и международных конференций.

Людмила Мойсеєнко

Лікар педіатр, сімейний лікар. Закінчила Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова за спеціальністю «Педіатрія».

Досвід роботи:
• Медичний представник фармацевтичної компанії «Польфа», Кутно (Польща). 1998 – 2001
• Регіональний менеджер представництва фармацевтичної компанії «Польфа», Кутно. 2001 – 2002
• Sales-manager представництва фармацевтичної компанії «Польфа», Кутно (Польща) в Україні. 2002 – 2004
• Product-manager аутсорсінгової компанії «Промо-Ремедіа». 2005 – 2006

Детальніше

• Product-manager представництва чеської фармацевтичної компанії ПРО. МЕД.Ц С Прага. 2007 – 2011
• Product-manager представництва турецької фармацевтичної компанії « Сановель». 2011 – 2012
• Рекламна агенція «Інфінітум», медичний редактор. 2012 – 2013
• АММ, медичний редактор, менеджер з маркетингу. 2014 – теперешній час

Професійні навики та вміння:
• Аналіз фармацевтичного ринку, сегментація та позиціонування, аналіз конкурентного середовища, підготовка маркетингових планів, участь у ціноутворенні;
• Виведення нових препаратів на фармацевтичний ринок, розробка стратегії і тактики просування;
• Розробка креативних образів та слоганів для продуктів, POS –матеріалів, сувенірної продукції;
• Створення та проведення презентацій для споживачів, лікарів, фармацевтів. Навички публічних виступів;
• Підготовка і проведення продуктових та циклових тренінгів для медичних представників. Campaign book.
• Співпраця з рекламними агенціями та видавництвами;
• Досвід організації конференцій, семінарів, сателітних симпозіумів, плідна співпраця з KOL (гастроентерологія, кардіологія);
• Автор статей в медичну та популярну пресу, зокрема «Рецепти аптечних продажів» АП. Автор рубрик Гороскоп, Цікава Україна.
• Одна з авторів контенту для програми дистанційного навчання аптечних працівників – АНФО, медичний редактор та співавтор довідника для фармацевтів «Фармконтінуум».

Тренінги:
• «Вміння продавати», «Навички планування» Medical Data Management (MDM). 1998, 1999
• «Мистецтво переконання та аргументації», Horodyski training & consulting centre, Польща. 2001
• Фази комерційної зустрічі» Вітольд Зелінськи, Польща. 2005
• «Таргетінг», Вітольд Зелінськи, Польща.2006
• «Ефективний публічний виступ», Студія розвитку персоналу РВD та інші. 2007
• «Ефективне бізнес-планування та бюджетування у фармацевтичній галузі», АММ.2009
• «Ефективний продакт-менеджмент в умовах сучасного фармринку», АММ.2010
• «Менеджмент та управління персоналом у фармбізнесі» Бізнес трейнінг Україна.2012

Життєва позиція: Все в моїх руках!